torsdag 5 augusti 2010

blä

Det blev ja till jordgubbar och nej till glass igår. Då kände jag mig stolt över mig själv.

Tills jag kom hem och vräkte i mig två dubbelmackor. Suck.
Och jag mådde som jag förtjänade imorse kan man säga. Magen sa ifrån rejält.

Jag började dagen med en powerwalk på ca 1 timme, superksönt. Jag upptäckte att jag var inte den enda som var ute och försökte göra sig av med några kilon. En joggare och ett dussin powerwalkare eller pulstränande människor. Jag kände mig löjlig först men det gick över när jag såg andra i samma utsyrsel med samma mängd svett i pannan.
När jag kom hem var det skönt med en omgång yoga innan jag åt en ordentlig frukost.

Jag ska cykla iväg om ett par timmar, jag ska handla lite grejer och eftersom att det inte några tunga grejer eller otympliga så går de att ta på cykeln. :)

Inga kommentarer: