tisdag 3 augusti 2010

Inte en dag i taget utan några timmar...

Jag klarade trots allt gårdagskvällen helt ok. Jag sög på några halstabletter (sockerfria) under kvällen. Både som substitut för allt annat jag var sugen och därför att jag kände att det kröp sådär i halsen som ni vet att det kan göra precis innan man blir förkyld. Urgh, hoppas jag slipper det.
Och så gjorde jag en sats örtté till.

Fan vad bra det är att J (fästmannen) sover här och måste upp tidigt, jag kan aldrig ligga kvar när han går upp och rör runt (jag bor i en stor etta). och vad tror ni jag gör då? Jo jag kan lika gärna gå upp och göra lite yoga som att ligga kvar i sängen och slöa. Så nu klappar vi händerna för yoga dag 3.
Någon gång ska jag lägga upp min favoritdvd här, jag vet att den finns på youtube i fem avsnitt.

Imorse när jag vaknade hade jag ont i ryggen. Suck tänkte jag, vad nu då? Men det gick över efter ett toalettbesök, det var allt jag hade hetsätit igår till lunch som inte fick plats längre.

Nu ska jag alldeles strax äta frukost, och jag ska laga gröt idag.

Inga kommentarer: