onsdag 11 augusti 2010

det går framåt

Ja nu har jag börjat jobba på riktigt igen. Det är därför jag inte har haft tid att skriva något. Jag har kommit igång med Yogan ordentligt. Gjorde ett uppehåll fredag-söndag men har nu kört tre dagar i rad igen. Och idag när jag gjorde det så kände jag att vissa övningar gick mycket lättare nu än förra veckan. Medan andra muskler och leder var en aning stelare, men det har sin förklaring det med. Jag har nämligen kommit igång med promenaderna! 1½-2 timmar varje dag denna vecka. Nice.
Jag har fixat med schemat så att jag ska kunna simma en hel del i höst också. Från början tänkte jag köpa kombinerat gym- och simkort som jag haft tidigare. Men nej, då kommer jag bara må dåligt över hur lite jag hinner gymma. Jag satsar på simning nu i höst och om jag känner att det visst finns lediga stunder till att träna annat så kanske jag köper till gymdelen efter jul.

Men simning, yoga och promenader, det känns faktiskt helt ok.

Maten då? Ja den här veckan har det varit bättre med matrutinerna. Det blir väl så när man jobbar. Iofs så jobbade jag ju även innan semestern... Hursomhelst så fungerar den bra just nu. Igår åt jag lite glass hos pappa, men annars har jag skött mig.
Tror jag...
Om jag inte gjort det så har jag förträngt det för tillfället. ;)

Inga kommentarer: